perjantai 5. huhtikuuta 2019

30 kysymystä

Lueskelen satunnaisesti paljon blogeja, tällä hetkellä en seuraa aktiivisesti mitään tiettyä blogia. Monessa blogissa olen nähnyt 30 kysymystä -haasteen, johon päätin osallistua oma-alotteisesti. Tykkään täytellä tämänkaltaisia haasteita ja mua saa vapaasti haastaa jos löytää jonkun kivan haasteen. Blogi on vielä niin tuore, että mahdolliset lukijat saavat tästä varmasti paljon uutta irti.

Avioliittoja? En ole naimisissa.
Kihloissa? Kihloissa olen ollut vuodesta 2010. Menimme kihloihin kun olimme olleet yhdessä vuoden, tänä vuonna tulee seurustelusta kuluneeksi siis jo kymmenen vuotta!
Lapsia? Odotan tällä hetkellä toista lastamme, jonka on määrä syntyä kesäkuussa. Ensimmäisen lapsen olen saanut vuonna 2016.
Lemmikkejä? Kaksi koiraa, kissa, kani ja leopardigekko. Haaveissa on ainakin kolmas koira ja toinen kissa.
Leikkauksia? Umpisuolileikkaus muistaakseni vuonna 2012.
Tatuointeja? Yhteensä 6. Toisessa pohkeessa langennut enkeli ja toisessa Leijonakuningas, jossa esikoisen syntymäaika. Toisessa lapaluussa susi ja toisessa feenikslintu. Vasemmassa olkavarressa susi ja kukkia, sekä vasemmassa ranteessa infinity symboli, joka on meidän "pariskunta tatuointi". Ensimmäisen olen ottanut vuonna 2010 kun täytin 18 ja niitä on pikku hiljaa tullut otettua lisää. Suunnitelmissa olisi vielä vaikka ja mitä.
Lävistyksiä? Korvissa 5 ihan normaalia, sekä industrial ja tragus. Kielikorun haluaisin myös ottaa uudelleen kun edellinen meni umpeen umpparileikkauksessa.
Muuttoja? Olen muuttanut vain pari kertaa, ensin muutin lapsuudenkodistani kerrostaloon kun muutimme miehen kanssa yhteen, sen jälkeen muutto ostamaamme omakotitaloon.
Ottanut lopputilin? Olen ottanut kerran loparit, kun entinen työpaikkani oli menossa kiinni ja löysin ennen sulkemista uuden vakipaikan muualta.
Ollut saaressa? Joskus mentiin vanhempieni veneellä tekemään pieniä retkiä lähisaaristoon ja ollaan taidettu miehen kanssa käydä kerran tai kaksi jossain saaressa.
Autosi? Vuoden 2005 Volkswagen Golf, joka kaipaa kipeästi vaihtoa uudempaan.
Ollut lentokoneessa? Olen tähän mennessä ollut vain kerran lentokoneessa kun reissasimme Gdanskiin.
Onko joku itkenyt vuoksesi? On itkenyt, eikä välttämättä aina niin hyvässä.
Ollut rakastunut? Olen tällä hetkellä.
Ollut ambulanssissa? Olen ollut ampparin kyydissä kun ajoin kolarin, odotin tuolloin esikoistamme.
Luistellut? Olen viimeksi luistellut about kymmenen vuotta sitten. Meinasin talvella luistella yhdessä lapsemme kanssa, mutta mies ei luottanut luistelutaitoihini ja sanoi että on parempi kokeilla kun en ole raskaana. :D
Surffannut? En ole, eikä siitä kyllä varmaan tulisikaan mitään. En näe itseäni surffimimminä, eikä varmaan kukaan muukaan.
Ollut risteilyllä? Olen ollut Siljalla ja Vikingillä useita kertoja, kerran myös Tallinnan laivalla. Kävimme joskus perheemme kanssa paljonkin risteilyillä kun olimme siskoni kanssa pieniä. Muistan kun jokaisella reissulla ostimme Twister mehujäät, joita maiskuttelimme ja katselimme ikkunasta maisemia ja muita veneitä/laivoja ja odotimme näkevämme delfiinejä. :D
Ajanut moottoripyörällä? En ole ajanut, mutta teininä olin kyllä kyydissä ja tietty ilman kypärää..
Ratsastanut hevosella? Olen, mutta siitä on jo aikaa. Olisi kyllä kiva aloittaa ratsastus.
Lähes kuollut? Olisin kuollut, jos en olisi käyttänyt kolarissa turvavyötä, oli se sen verran raju. Mutta kuolemaisillani en ole ollut.
Ollut sairaalassa? Olen ollut muutamia päiviä kerrallaan, umpparileikkauksessa ja esikoisen synnyttyä.
Suosikkihedelmä? Nyt raskauden aikana yhdeksi ehdottomaksi lempparikseni on noussut passion, myös kiivi ja klementiini on namnam.
Aamu vai Ilta? Olen enemmän iltaihminen, aamulla menee niin kauan että saa itsensä heräteltyä uuteen päivään.
Lempiväri? Ei mulla ole varsinaista lempiväriä, mutta mustasta tykkään, tai punaisesta. Jos vaatteiden enemmistöväri voittaa niin silloin se taitaa olla musta.
Viimeisin puhelu? Siskoni kanssa.
Viimeisin viesti? Mieheltäni, joka laittoi ekan viestin 30min sen jälkeen kun oli lähtenyt kotoa. :'D
Kahvi vai tee? Kahvia en juo ollenkaan, eikä teekään kuulu omiin ykkösjuomiin, mutta noista kahdesta valittaessa tee.
Kissa vai koira? Meiltä löytyy molemmat, mutta jos pakko on valita niin kai olen enemmän koiraihminen.
Paras vuodenaika? Ehdottomasti kesä, en tykkää yhtään talvesta tai ylipäätään kylmästä. Mieheni haaveilee jenkkeihin muutosta ja yrittää houkutella muakin innostumaan asiasta ehdottamalla sieltä paikkoja joissa on aina lämmin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuvailua: Öttömänkiäiset