perjantai 22. maaliskuuta 2019

Suorien ripsien pelastus

En usko että olen ainoa lajiani, joka kamppailee suorien ripsien kanssa. Olen kokeillut ties mitä ripsivärejä eri valmistajilta vuosien varrella, ripsien taivuttajista ei ole ollut apua, ei edes lämmitetyillä sellaisilla. Ripseni ovat aina olleet pari minuuttia taivuttamisesta kauniin kaarevat, kunnes ne ovat taas ihan viivasuorat, ärsyttävää.

Ainoa keino tähän mennessä on ollut ottaa ripsien pidennykset, mutta ei sekään mikään ikuinen keino ole, ainakaan itselleni. Myös niiden kanssa on ollut vaikeuksia. Liimat ei ole sopineet omille silmilleni, vaan silmät on kirvelleet ihan mielettömästi kun ovat vähänkin kastuneet, esim. haukotellessa. Ja voin kertoa ettei tämä ollut kovinkaan kivaa autoa ajaessa, kun et yksinkertaisesti saanut pidettyä silmiä auki kun ne kirvelivät niin paljon. Mulle kokeiltiin myös herkemmille silmille sopivampaa liimaa, mutta se ei taas pitänyt ripsiä kiinni, vaan viikon päästä laitosta ne olivat jo ihan harvat ja kamalat, joten luovutin koko jutun kanssa ja päätin elää suorien ripsieni kanssa.

Suunnittelin myös ripsipermanentin ottamista, mutta jostain luin että se on ihan hyvä ratkaisu, kunnes ripset alkavat vaihtua ja pian silmistäsi törröttää sekä suorat että kaarevat, ei ehkä ihan mun juttu.

Nyt löysin kuitenkin avun, ja se todella auttaa, eikä tarvita mitään poppaskonsteja. Nimittäin Lumenen vedenkestävä ripsari, yksinkertaista. Oon ennenkin kokeillut vedenkestäviä ripsareja, mutta en tiedä miksei niillä oo ollut samanlaista vaikutusta kuin tällä suorien ripsien pelastajalla. Ensin taivutus ja sitten ripsari, siinä se ja pysyvät kaarevina koko päivän! Toivotaan, ettei tämän tekemistä lopeteta nyt kun olen vihdoin ja viimein löytänyt sen oikean.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuvailua: Öttömänkiäiset